BootyBay Raktárfelszámoló és Nagykereskedés

B2B szolgáltatások

  • 50-75%-os profitrátával adhatja tovább a termékeket
  • Regisztrált B2B partnereinknek prioritás a rendelés során, és külön kapcsolati telefonszám.
  • Nincs Importköltség és Vám,
    Minden termék szabad forgalomba helyezett CE tanúsítvánnyal rendelkezik.
  • Garanciális ügyintézés: Kreditrendszer alapon, számlajóváírással.
  • Átutalásos fizetés, Euróban és Forintban
  • Cégeket kiszolgálunk az alábbi országokban:
    Magyarország, Románia, Szlovákia, Lengyelország, Németország, Ausztria

Elérhető termékek köre

  • Vásártér

    A termékeket egységáron vásárolhatod meg.
    Bruttó 500/1500/2500 Ft/db áron.
    50-75%-al MSRP alatt
    10+db rendelése esetén

  • Magasabb árfekvésű termékek

    Excel listából kiválasztva megrendelheted a termékeket, a kijelölt kapcsolattartódon keresztül e-mailben vagy telefonon.
    30-60%-al MSRP alatt.

  • B2B Aukciósház

    Jelenleg fejlesztés alatt.
    Várható indulás : 2024.07.08.

    100+ db számú termékek egy cikkszám alatt.

Milyen előnyei vannak a partnerségnek?

  1. Folyamatos hozzáférés a rendelési felülethez.(B2C ügyfeleinknek csak 2 hétig elérhető havonta)
  2. Előértesítés áru érkezésekor, és foglalási lehetőség az ön cége által preferált termékekre!
  3. Azonnali segítségnyújtás, support Slack-en keresztül!
  4. Saját fejlesztésű raktárrendszer bevezetése cégénél egyszeri díj ellenében!
  5. Termék képek és leírásokhoz hozzáférés biztosítása.
  6. Rendelés Cikkszám alapján Excel/SQL listából
  7. Mennyiségi kedvezmények - 2 Szinten rendelési mennyiségtől, és terméktől függően

Gyakran felmerülő kérdések

Árak

Mennyiért tudok rendelni a vásártérről?

A vásár kategóriából, egységáron tudnak rendelni.
3 Tier létezik(10+ db termék rendelése esetén érvényes az ár):

500Ft/db

1500Ft/db

2500Ft/db

Bizonyos termékekből már további kedvezményt nem tudunk biztosítani!
Ha egy adott áruból a teljes készlet érdekli jelezze számunkra telefonon vagy e-mailben, és egyedi árat ajánlunk a cége számára!

Vásártéren kívüli termékek

A vásártéren nem listázott termékeket külön fülben tudják elérni.
Ezen termékek a nettó 10.000Ft+árkategóriába tartoznak, és minden termék egyedi árazással rendelkezik, nem egységárral!
Rakja kosarába a termékeket, majd hívjon, vagy írjon e-mailt és egyedi árat biztosítunk bizonyos mennyiségű rendelés felett!

Az aukciósházban is licitálhat a cégével, de a nyertes licit árából további kedvezményt nem tudunk adni!


B2B Aukciósház

Vásártérre be nem sorolt árukészlet nagy mennyiségben, amelyre ön és B2B partnereink licitálhatnak.

Rendelés

Hogyan tudom leadni a rendelést?

  1. Webáruházunkban regisztrált fiókjukhoz, hozzáadjuk a partneri státuszt.
  2. Ezt követően az oldalon navigálva tud termékeket választani és rendelését leadni!
  3. Kérésre küldünk Excel listát, amiből kiválaszthatja a szükséges termékeket.
  4. Személyes átvétellel Csongrád Megyében
  5. Telefonon kollégáink segítségével

Hova szállítunk, mennyi a lead time?

Az Európai Únió egész területére szállítunk!
1. Szállítási körzet:
Magyarország: 1-3 munkanap
Románia: 1-3 munkanap
Szlovákia: 2-4 Munkanap
(400.000Ft feletti rendelés esetén a szállítást ingyenesen biztosítjuk egy raklap erejéig)

Az EU többi országába egyedi ajánlattal szállítunk, szállítási partnerünk a RABEN Group és a GLS.


A termékek

Milyen fajta termékeket tudok vásárolni?

  • Otthon, háztartás, kert kategória
  • Elektronika
  • Telefon kiegészítők
  • Hobbi
  • Party kellékek
  • Háziállat kiegészítők
  • A termékek száma és kategóriája folyamatosan változik a felszámolt készlet összetételétől

Hogyan zajlik az RMA?

Ha valamelyik termékkel a rendelésből probléma adódott, egy rövid videót fogunk kérni a termékről és ezt követően céges kreditben jóváírjuk a hibás termék árát, amit levásárolhatnak következő alkalommal!

B2B Partner Űrlap

A jelentkezés partner programunkba jelenleg nyitott!
Folyamatosan bővítjük partnereink körét, a partnerség feltétele nettó 400.000 Ft havi rendelési összeg vegyes kategória esetén.
Specifikus kategória esetén pedig havi nettó 200.000Ft/hó.

E-KIMA Hungary Kft.

Kiss Martin vagyok a cég ügyvezetője 2012 óta. Jelenleg cégcsoportunkban több mint 100 nagykereskedelmi partnerünk szerepel,
legyél te a következő!

Kiss Martin

Ügyvezető E-KIMA Hungary Kft. 2012 óta

Sápi Roland vagyok
a cég Logisztikusa 2019 óta.
Fontos számunkra hogy amit rendelsz, időben és épségben megérkezzen!

Sápi Roland

Logisztikai Igazgató

Angyal Péter vagyok, a cég raktárfelelőse, már több mint egy éve!
A termékek, és a csomagok épséget én garantálom!

Angyal Péter

Raktár igazgató